torsdag 15. mars 2012

Butikken i dag!

God torsdag folkens! Byr på litt bilder fra butikken i dag. Her strømmer det inn med nyheter om dagen og vi jobber litt med å gjøre om og bygge nye utstillinger og lage noen nye miljøer. Blant annet har vi allerede begynt å få inn noen helt fanstastiske lekre franske kjoler - i tillegg til de behagelige og tøffe klærne fra norske Sence of Joy!

Vi rekker ikke å holde oss ajour med pappeskene hele tiden - men det er veldig morsomt å pakke opp godsakene og få stilt de ut i de kombinasjoner vi tenkte oss da vi gjorde innkjøpene på de ulike massene tidligere i år.-)
Dette miljøet er under arbeid, men vi synes de nye varene gir lovnad om at våren og sommeren er på vei.... !!!

Tusen takk til dere som har tatt med dere "knappen vår"! Dere er med i treknigen om et gavekort mot slutten av måneden:-)

Lag en fin dag, klem fra jentene

2 kommentarer:

  1. Elsker Zanz! Deree har unike og vakre utstillinger i butikken deres. Og jeg er så glad i atmosfæren i butikken at jeg går gjerne fram og tilbake tilfelle jeg har glemt noe;) Det at dere tenner lys i butikken gjør det også veldig koselig! Heldigvis bor jeg ikke langt unna heller;)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Dere har så utrolig fin butikk!!! Må ta meg turen en dag! hva er prisen på det runde sølv bordet på siste bilde?:)

    SvarSlett

Vi blir så glade for en melding fra deg!