søndag 17. oktober 2010

Velkommen til høstkveld på ZanZ med deg og klær i fokus!

Hei alle sammen!

Om du føler behov for ny høstinspirasjon eller ekstra hygge i hjemmet ditt, kan vi love deg at vi har kjøpt inn masse deilige ting – som fører deg rett i «kose-modus».

Fra nye leverandører nevner vi puter og pledd fra My HIDEAWAY og sengetøy fra by nord. I tillegg har vi selvfølgelig masse nyheter fra våre andre kjente levereandører.

-Den største høstnyheten fra oss er imidlertid at butikken nå bugner av klær fra Rützou,Hunkydory, Stella Nova og Muba.

I den anledning har vi lyst til å invitere til en inspirerende og hyggelig aften med nettopp deg i fokus.

Bilde fra butikken

Herlig og røff skinnjakke

i det mykeste skinn fra Muba

Bilde fra butikken

Nydelig silkeblue, Rützou

Bilde fra butikken

Deilig, varm strikkelue

til kalde vinterdager...

Bilde fra butikken

Kul festkjole, Rützou

Vi er så heldige å få besøk av Lisa som til daglig er ansvarlig for Rützou. Hun vil presentere de nye kolleksjonene for oss og fortelle litt om tanken bak klærne. Etterpå vil hun være behjelpelig med å finne ditt høstantrekk om du ønsker det - det er bare å glede seg.

Føler du deg fristet til å bli med på dette så sett av tirsdag 26. oktober kl. 19.00 på ZanZ. Vi sørger for bobler i glasset, snacks, høy motefaktor og 20% rabatt på alle klær og sko i butikken.

Velkommen - vi gleder oss til å se deg.

Beste hilsen fra jentene på ZanZ


3 kommentarer:

  1. Hei jenter,
    tusen takk for kjempe hyggelig kommentar på bloggen min.
    Denne kvelden har jeg veldig lyst til å få med meg.Skal legge inn et ønske i familierådet..hi hi
    Er kjempe lenge siden jeg har vært hos dere,så nå er det jammen meg på tide...Når har dere julen på plass?????er blitt helt "julegal"

    SvarSlett
  2. Hei igjen.....
    Dette hørtes jo helt perfekt ut! Jeg skal få med meg ei venninne og komme jeg...
    En del favorittmerker ser jeg. Rutzou er en klar vinner for min del. De har det lille ekstra som danskene er så flinke til :)

    Da sees vi!

    klem, Randi

    SvarSlett
  3. Dette blir sikkert en kjempekoselig kveld! Synd jeg er opptatt den kvelden.Hadde vært moro å være med! :)Jeg lurer på en liten ting. Da bloggen deres var helt ny, hadde jeg først problemer med å legge meg til som følger.Så at andre heller ikke klarte det.Nå er jeg i samme situasjon. Fikk en henvendelse om at folk ikke får lagt seg til som følger hos meg. Hva gjorde dere for å få rettet opp dette tro? Jeg er så dårlig på slike ting..puh! Kardemomme :))

    SvarSlett

Vi blir så glade for en melding fra deg!