mandag 11. oktober 2010

Stemning i høstmørket


Tusen takk for alle flotte bidrag for å skape god høststemning i det stadig økende høstmørket!
Her var det mange kreative, stemningfulle og vakre fat!

Det var definitivt vanskelig å velge ut tre foto som blir hovedbilde på zanz.no, men etter nøye vurdering har vi kommet frem til følgende som kan vente seg en hyggelig overraskelse fra oss.

Vi synes de var spesiellt stemningsfulle, og til inspirasjon for alle oss andre:)

Fat i herlige høstfarger fra Yvonne


Nydelig, høstpyntet spisebord fra Mette


og ikke minst nydelig høstpyntet sinkfat fra Randi


Sende oss deres adresser så sender vi en liten pakke i posten :)


-og her viser vi en liten høstkavalkade med andre flotte bidrag:

Koselig fat fra Linda


Romantisk og lunt fra Kjersti


Nydelig fat inspirert av naturen fra Benedicte

Kobling
Inspirerasjon til en kosestund fra Hege


- og siste men ikke minst - nostalgisk høstinspirasjon fra Lotta


Vi håper dette er med å bidra til å skape lune rom i de mange hjem der ute og ønsker dere alle en flott uke!

Beste hilsen jentene på ZanZ:)

7 kommentarer:

  1. Oi, så hyggelig! Tusen takk, nå ble jeg kjempe glá....

    Sender adressen pr. mail.

    Nyt sola, i dag er det jo helt herlig!

    Mvh Randi ;)

    SvarSlett
  2. Så mange koselige fat da! Dette var virkelig stemningsfulle bidrag. Gratulerer til de 3 vinnerne! Skjønner godt at dere vant! Ha en fin høstdag! Fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  3. Hei kjære jenter på ZanZ, dette var kjempemoro! Jeg er veldig glad og veldig rørt over at mitt bidrag er en av vinnerne! Dette varmer veldig for en nykommer i interiør - og blogguniverset :)) Sender dere adr på mail, og tusen tusen takk :))) Mange klemmer fra Yvonne

    SvarSlett
  4. Gratulerer alle vinnere og spesielt til min søster Yvonne med et flott høstfat!! Selvfølgelig har jeg nå blitt følger av Zanz-bloggen:) En fantastisk butikk!! Ønsker dere alle en flott kveld:)
    Smil & klem fra Jeanette:)

    SvarSlett
  5. Oj, så gøy :)
    Tusen takk, nå ble jeg utrolig glad :)
    Jeg sender adressen min på mail nå.
    Tusen takk for gratulasjonene og takk
    for fantastisk inspirasjon...
    Ønsker alle en riktig fin uke og høst
    ferie. Klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Her var det mye deilig høst inspirasjon å hente:)

    SvarSlett
  7. Hei igjen jenter! Tusen tusen takk for den helt fabelaktige høstgaven - den traff midt i blinken :)) Og tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min! Kjempemoro å se bildet mitt på nettsiden deres - det så jo veldig bra ut når jeg så det fra "en annen synsvinkel". Artig, for man ser seg gjerne blind på egne arbeider. Kjempegøy - et minne for livet for min del :) Nå har jeg lagt ut bilde og en kommentar om gaven fra dere på bloggen min :) Ønsker dere en herlig søndagskveld, så sees vi hos dere om et par tre uker, har nemlig sett meg ut en stol og annet jeg skal handle :) Klem

    SvarSlett

Vi blir så glade for en melding fra deg!