søndag 3. oktober 2010

Høststemning - hvordan gjør du det?


Med høstmørket og den regntunge helgen som ligger bak oss, meldte behovet seg for å skape lune, varme og intime miljøer.

Vi tok utgangspunkt i nyankomne høstvarer i butikken (vintage og nytt) og stylet tre ulike fat,
- i 3 ulike høststemninger...

Med inspirasjon fra naturen, mer fargerike detaljer, og en nydelig Hortensia ble resultatet dette...

Høststemning inspirert av naturen...


Mere farger inn i interiøret med orientalsk inspirasjon...


Høststemning med romantisk landstil...


-Så til alle dere interiørinteresserte og dyktige bloggere...

Hvordan ser det ut hos dere i høstmørket?

Vi håper du vil sende oss et foto av ditt "høstfat" til post@zanz.no innen 10.okt.

Vi plukker ut 3 bidrag som vi vil bruke som hovedbilde på zanz.no i en uke hver, og disse kan vente seg en hyggelig overraskelse fra oss:)

Det er bare kreativiteten og fantasien som setter grenser...

PS: legg også igjen en liten kommentar så vi vet at du har sendt oss et bilde.

Vi ønsker alle sammen en hyggelig og lun uke som kommer!

Beste hilsen fra jentene på ZanZ:)

6 kommentarer:

  1. Så morsomt da :))Fine fat dere har stylet! Likte veldig godt det øverste. Er så glad i kongler, steiner, nøtter, ja alt som kommer fra naturen.Jeg har sendt inn mitt bidrag på mail for noen minutter siden. Ha en fin høstdag alle dere på Zanz! Høsthilsener fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  2. Så inspirerende og flotte fat dere har laget :)
    Og kjempegøy konkurranse... Jeg har sendt dere en mail med bilde som mitt birdag. Ønsker dere en fortsatt fin uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Bilde fra meg er også sendt inn for få minutter siden :)

    Veldig fine fat dere har laget og fint å se hva andre gjør for å skape god stemning og kos når det blir mørkere fremover!

    Hilsen Hege

    SvarSlett
  4. Hei! Da har jeg nettopp sendt avgårde mitt bidrag ;-)
    Synes det var en veldig artig utfordring; slike fat er jo noe "alle" har egne versjoner av rundt omkring... Gleder meg til å se de ulike fatene!

    Flotte fat dere har laget, forresten! Jeg likte best det øverste :-)

    SvarSlett
  5. Flotte fat dere har laget til!
    Har akkuratt sendt avgårde et bidrag fra meg!

    Hilsen fra
    Kjersti

    SvarSlett
  6. Nydelige fat dere har laget! Jeg sendte mitt bidrag nå, håper jeg kan være med:-) Dette var veldig morsomt!

    SvarSlett

Vi blir så glade for en melding fra deg!