mandag 20. august 2012

ZanZ fornyer seg, del 2!

Forandringens vinder blåser fortsatt over ZanZ sin butikk!! 
Vi jobber med en større fornying av selve butikklokalet. Noe som føles veldig riktig og helt i tråd med de fine innkjøpene vi har gjort av høstens nyheter:-) Første steg har vært å male den store vegghyllen som strekker seg langs hele den ene veggen i en mørk grå farge. Hva synes du om resultatet?
Vi elsker effekten fargen gir i forhold til produktene og synes de kom fram på en helt ny måte, i tillegg ble det en bedre dybde og ro i rommet synes vi.
Nå jobber vi på spreng med å forberede siste fase av fornyingen. Innimellom innkjøpsmesser skal det skje. Mye må planlegges, leverandører skal kontaktes og ikke minst må vi detaljplanlegge selve jobben, for denne blir omfattende.

Det skal også komme dere kunder til gode. Følg med på bloggen, FB eller nyhetsbrev om du mottar det for nærmere info om "nyåpning" med alle de tingene den skal føre med seg...!!!!


Enn så lenge- GOD MANDAG, og en fin uke til deg som titter innom oss!

Klem fra jentene hos ZanZ

15 kommentarer:

  1. Kjempespennende med litt forandringer for oss kunder! Ingen tvil om at det ble fint med malingen - ja det er alltid fint på Zanz . Har fulgt dere siden starten. Handlet både lamper, bord og stoler, småvarer og gaver hos dere. Ønkser meg alltid Zanz-gavekort til jul og bursdag.

    Skal jeg få komme med litt konstruktiv kritikk, så syns jeg Zanz likner litt på et hjem i betydningen at alt passer sammen. Med det mener jeg at det representerer en stil og har blitt mer personlig. Har du ikke akkurat denne stilen, så finner du svært lite på Zanz?

    Mulig jeg mister gangsynet litt og at det bare er Zanz og jeg som har beveget oss i ulik retning stilmessig? Jeg liker fremdeles det lyse og muntre. Innreder ikke mitt hjem med det grove, tunge og mørke, (men syns det er fint hos andre).

    Men lurer på om de ikke var slik at det var mer for enhver smak tidligere. At det var ulike smaker/ stiler/ temaer i de forskjellige krokene i butikken?

    Stå på videre! Jeg kommer til å følge med dere og håper jeg finner noe å kjøpe hos dere igjen.

    ella

    SvarSlett
  2. Dette ble kjempebra!!
    Varene kom veldig godt frem med den mørke veggen:)

    Det er en skam at jeg enda ikke har vært innom, men bare vent til lommeboken er fyllt opp etter ferien, da tar jeg turen, ser masse jeg MÅ ha:)
    Og det er jo snart jul - jippiii, hihi:)

    Gleder meg til nye oppdateringer, følger spent med på prosjektet "bli ny" :)

    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  3. Hei Ella! Vi setter pris på enhver tilbakemelding, konstruktiv kritikk intet unntak!! Vi prøver alltid å balansere mellom det originale vintage som ofte er unike møbler, blandet med designklassikere som eames, tolix, kartell for å nevne noen og blander dette med småvarer og lamper fra mange ulike leverandører. Vi har nok hatt en stilendring imot der tøffere, noe strammere og mer bort i fra et mer helhvitt interiør- dvs vi har mer kontraster, men vi pøver å ikke gjøre innkjøpene for mye i en stilretning, og være bevist dette når vi er på innkjøp! Jeg skal ta dette med meg videre på våre ukentlige møter. Om det er spesielle møbler, småvarer eller merker du savner må du gjerne gi oss et hint om dette også! Fortsatt fin dag til deg, klem fra ZanZjentene:-)

    SvarSlett
  4. Heisann
    Så fin fargen på veggen er. Hvilken maling og farge har dere brukt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marte! Takk takk:-) Vi har brukt en halvblank maling, litt usikker på fargekoden her jeg sitter men den var hakket lysere en koksgrå og en ren gråfarge.

      Slett
  5. Hei

    Jeg blir så glad hver gang jeg titter inn til dere,utroligt hvor fint dere gjør det i butikken! Flott gråfarge, alle varene kom mye bedre til! De tallerkene var kjempe fine, sort/vite. Hvor er de ifra?

    Ann-Mari E.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Ann:MAri! Takk for fine ord:-) Tallerkene er fra Tine K. Hun har en hel serie med slik keramikk i bl.a sort/hvit og grå/hvit. Vi har akkurat fått inn en stor forsendelse nå så kom innom og ta en titt om du har mulighet:-)

      Slett
  6. Kjempefint! Fine butikken! Jeg hadde ikke trodd at grå skulle fremheve varene slik! Utrolig lekkert ble det!
    Jeg ser dere har fylt opp med Tine K...jeg må jo bare innom snart;)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. Herregud så stor forandring litt maling kan gjøre.Ble utrolig kult og varene kom jo frem på en helt spesiell måte.Kommer snart på besøk for og se de ferdige resultatene.
    Gleder meg til å se på alle høstens nyheter.
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  8. Flott det ble med ny farge:)

    Dere nevnte at dere skal på en del innkjøpsmesser, lurer litt på hvilke messer dette er og er det kun interiør eller utstyr til barn også feks? Hvor får dere vite om alle messene? (bortsett fra kjente som den på lillestrøm?

    :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du! Vi går stort sett på rene interiørmessaer og da på de som våre leverandører eller nye leverandører vi ønsker å kjøpe av deltar på. Når det gjelder barneutstyr er det nok mye motemesser i forhold til barnetøy av ulik grad for mer barneutstyr vet jeg jammen ikke:-)

      Slett
    2. Takk for svar:)

      Slett
  9. Så fint det blir! Gleder meg til å besøke dere snart.
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  10. Takk for alle fine tilbakemeldinger!! Vi gleder oss til å avsløre hvilke andre fornyingsplaner vi har framover - det kommer til å bli så BRA!!! Fin fin kveld så lenge, klem fra jentene hos ZanZ

    SvarSlett
  11. Denne fargen var helt rååå! Vurderer å male mitt nye hvite vitrineskap i grått. Har dere koden??

    Fanny

    SvarSlett

Vi blir så glade for en melding fra deg!