mandag 27. august 2012

Another beautiful day!

God mandag! En ny uke - full av nye muligheter!! Hos ZanZ er den full av nyheter - de kommer nemlig inn fortere enn vi rekker å få de ut som dagen - men det er et luksusproblem:-)
I dag hadde vi oppi all utpakkingen og butikkstæsjingen morsomt besøk av et filmteam fra TV Norge og selveste Trinny & Susanna som så gjerne ville bruke ZanZ som location til den nye serien fra Norge som de filmer nå om dagen. Når man får slike forespørsler setter man butikkomgjøring på vent og blir med på morroa!
Når man i tillegg kan plusse på et fantastisk deilig, klart høstvær i dag sammen med høstens nyheter fra Day - ble det rett og flett "Another beautiful day". Håper dagen din er like fin:-)

Klem fra jentene hos ZanZ

PS: De nye varene fra Day er å finne i NETTBUTIKKEN i løpet av ettermiddagen og kvelden. 

3 kommentarer:

  1. Aiai, mye nytt "digg" :)
    Og så kult med location for T&S - det er stas!!

    SvarSlett
  2. Jeg ble så inspirert at jeg måtte innom en tur, og hva tror du jeg klarte, jo frøken vims hadde glemt lommeboka! Kommer tilbake på fredag og da skal det handles :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi, hi! Hadde også glemt lommeboka i gåt oppdaget jeg da jeg sto og skulle kjøpe en bursdagsgave som skulle gis bort halvtimen etter... Men- da får vi sett deg en gang til da Maia - alltid en FRYD!!

      Slett

Vi blir så glade for en melding fra deg!