onsdag 6. juni 2012

Vintage Wednsday !!

Helt på tampen av dagen i går stoppet det opp en stor lastebil utenfor butikken. Det er alltid litt spennende... Hos ZanZ har vi et stort utvalg, originale vintage skap. Skap før i tiden ble laget på skikkelig vis - derav også skikkelig treverk. Treverk veier sitt.
Dagen sang på siste verset - så gjorde også energien hos jentene. Men, i denne omgangen kom det bare 4 skap. Det er helt overkommelig selv om det totale antall kilo som  må løftes nok er på noen hundre kilo kan det ses på som dagens styrketreningsøkt!!
Marerittet er fortsatt den gangen det sto 16 skap nedover fortauet og Monica var alane på jobb... den var litt vrien!! Denne gangen var det bare gøy å få inn noen nye, store ting i butikken igjen!! Så blir det et par påfølgende timer med litt omgjøring om ommøblering av møbler og nye stylinger - kosen etter bæringen!!

Bilder av de nye skapene - uten plast!, kommer snart!!
Ønsker deg som er innom en fin onsdag!!
PS: til dere som har forsøkt å handle i nettbutikken men fått på frakt. Vi sliter med et lite teknisk problem vi håper skal være løst i løpet av dagen. Beklager det altså! Skulle det slik at du blir belastet frakt refunderer vi den bare til deg igjen. Vi ser på orderen om du har blitt belastet så det er ikke noe problem!!

Klem fra jentene hos ZanZ

3 kommentarer:

  1. Så gøy med nye skap!!
    Dere har så mange flotte møbler:)
    Ikke like artig om man er alene nei, hehe, må passe ryggen:)

    Blir spennende og se skapene og stylingen etterhvert:)

    Ha en fin fin dag ♥

    Hmmmm.... jeg ser og ser på bildene om jeg kjenner meg igjen i gaten utenfor, haha, enda har jeg ikke sett butikken på mine utallige kjøreturer i Lillestrøm, hehe, men jeg har GPS, så jeg skal nok klare og finne dere en dag ♥

    SvarSlett
  2. Du finner oss vet du! Nederst i Storgata, like ved Lillestrøm Stasjon, i enden av gågaten!! Takk for hyggelige kommentarer:-)

    SvarSlett
  3. Å så spennende. Skimter et sort skap jeg kunne tenkt meg, ser frem til både bilder og mål av de flotte møblene. Dere har så utrolig mye fint, må komme meg på den andre siden av byen for å besøke dere!

    SvarSlett

Vi blir så glade for en melding fra deg!