tirsdag 6. mars 2012

Butikk styling!

Denne uka skal vi gjøre noen omskiftninger i butikken! Blant annet skal vi lage en deilig lounge-aktig utstilling, ikke helt ulik den over her. Hvem kan vel ikke drømme seg bort til varme sommerdager, noe godt i glasset, flagrende sommerkjoler og et hav av myke puter...!
Regnet, myggen og alt det der tar vi ikke med i den dagdrømmen- for denne sommeren skal bli FIN!!!
Har du begynt å planlegge årets utesessong? Følg med på bloggen og nettbutikken vår. Det kommer inn nye varer hver dag nå- mange for nettopp utesessongen:-)

 Lag en fin dag! Klem fra jentene hos ZanZ

1 kommentar:

  1. Åh som jeg ønsker at jeg bodde nærmere den flotte butikken deres!!!!
    Jeg bor i Vestfold og det er mange fine butikker her også selvfølgelig, men ingen så fin som ZanZ.
    Gleder meg til neste besøk så fort jeg har mulighet.
    Ha en fortsatt flott onsdag =D
    Klem fra Ulrika i Svarstad

    SvarSlett

Vi blir så glade for en melding fra deg!