mandag 6. februar 2012

Puter, puter puter!

Det er ikke bare bare å jobbe i en "godte butikk" om dagen. 
Nyhetene- og med det; FRISTELSENE! står i kø. 
I dag var det blant annet de nye putene fra Day Home 
og noen andre fine leverandører som trigget
 forandringsgenet til Web-Monica. 
Se bare her... 

  Denne nye fargen "Dried Tomato" hadde vært kul som en knæsj farge-kontrast! 
 Super dekorativ og mer klassisk i 100% silke, eller tøffere og grafisk med skrift? 
Dette er bare noen "smykker " av noen puter!! Lekker, lekker:-) 

Du finner alle disse putene under NYHETER i NETTBUTIKKEN

Stay tuned, i morgen kommer bilder av flere fristende nyheter:-) 

Klem fra jentene hos ZanZ 

4 kommentarer:

  1. Uhuuu, jeg digger DAY kjenner jeg:)
    Likte veeeldig godt tomato-puten og de med tekst ♥
    Huff, kan ikke være lett og jobbe der nei, hehe:)

    Og nå som jeg har bekjent mine "synder" for deg (at jeg aldri har vært innom Zanz selv om jeg bor et steinkast unna...!!), så får jeg vel bare se og komme meg til butikken en dag:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, nå skal vi fortsette å friste deg med vårnyhetene til du kommer innom;-) Fin tirsdag til deg!! Klem klem

      Slett
  2. Å lekkert! Likte de nederste putene veldig godt! Love Glam!

    Må få skryte av nettbutikken deres igjen! Den har blitt så ryddig og oversiktlig!
    LIKER!

    SvarSlett
    Svar
    1. De nederste er en storfavoritt her også! Takk takk for koselige ord og god tirsdag til deg frøken, klem

      Slett

Vi blir så glade for en melding fra deg!